نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ اکتبر ۱۸، ۲۲:۱۵ - امیرحسین
    ((:

عرب حکام کو ٹرامپ کا دھمکی بھرا خط ہوا فاش

چهارشنبه, ۲ می ۲۰۱۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ

عرب حکام کو ٹرامپ کا دھمکی بھرا خط ہوا فاش

نیوزنور:02مئی/ ٹرمپ نے 20 دن پہلے اس خط کو عربی حکام کے نام ارسال کیا ہے اور ان سے 12مئی سے پہلے اپنے اختلافات ختم کرنے کا فیصلہ کرنے کو کہا ہے نہیں تو بعد میں بعد  وہ کسی بھی وعدے کا پابند نہیں رہے گا۔

عالمی اردو خبررساں ادارے نیوزنور کی رپورٹ کے مطابق عربی روزنامہ" الرائی"نے کل پہلی مئی کے شمارے میں امریکی صدر جمہوریہ ڈونالڈ ٹرمپ کا  خلیج فارس عرب حکام کے نام  11 نکاتی خط کو فاش کردیا۔

اس اخبار نے امریکی مقامات کے حوالے  اس خط کے نکات  کو نقل کرتے ہوئے مزید لکھا ہے کہ : ٹرمپ نے 20 دن پہلے اس خط کو عربی حکام کے نام ارسال کیا ہے اور ان سے 12مئی سے پہلے اپنے اختلافات ختم کرنے کا فیصلہ کرنے کو کہا ہے نہیں تو بعد میں بعد  وہ کسی بھی وعدے کا پابند نہیں رہے گا۔

سعودیہ، امارات،بحرین اور مصر نے 5جون 2017کو کچھ کھوکھلےالزامات عائد کرکے قطر سے اپنے سفارتی تعلقات ختم کئے تھے۔اور دوحہ نےپہلے سے ہی ان الزامات کو مسترد کرتے ہوئے ان پر اپنی حاکمیت  توڑنے کا الزام عائد کیا ہے۔

امریکی ذرائع کے مطابق ٹرامپ نے اپنے خط کے ذریعہ خلیج فارس عرب ممالک کے سربراہوں کو امریکہ کے ساتھ گہری دوستی   جاری رکھنے اور  ایران کی طرف  سےخطے میں اپنا اثر و رسوخ  کے منصوبےکو روکنے کیلئے  متحد رہنے کو کہا ہے ۔

ایسے میں  جب کہ خطے کے ماہرین نے مسلسل اس بات کا اعلان کیا کہ سعودی عرب  اور مزید کچھ عرب ممالک امریکہ کی حمایت سے  شام، لیبیا اور افغانستان میں دہشتگردوں کی مالی اور سیاسی مدد کرتے ہیں۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی