نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


جنرل سلامی:

نیوزنور31دسمبر/سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے ڈپٹی کمانڈر نےکہا ہے کہ اسلامی انقلاب نے استعماری طاقتوں کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق  سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے ڈپٹی کمانڈر بریگیڈیئر جنرل حسین سلامی نے کہا  کہ ایران نے ثابت کر دیا ہے کہ وہ عالمی سامراجی طاقتوں کو شکست دینے کی توانائی رکھتا ہے۔

تہران میں یوم بصیرت کی عظیم الشان عوامی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے بریگیڈیئر جنرل حسین سلامی نے کہا کہ ایران میں اسلامی انقلاب کی کامیابی نے امریکہ کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا اور ایران سے شاہی نظام کے خاتمے نے سامراجی نظام کی چولیں ہلا کر رکھ دیں۔

 انہوں نے کہا کہ اسلامی انقلاب کی کامیابی امریکہ کی پہلی واضح شکست تھی جو ایرانی عوام کے نام ثبت ہے اور اس کے جھٹکے آج  بھی امریکہ اور اس کے اتحادیوں کو محسوس ہو رہے ہیں۔

سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے ڈپٹی کمانڈر نے کہا کہ تہران میں امریکی سفارت خانے کی آڑ میں قائم جاسوسی کے اڈے پر انقلابی طلبہ کے قبضے نے ایران میں امریکہ کی بالادستی کے تابوت میں آخری کیل ٹھونک دی تھی۔

 بریگیڈیئر جنرل حسین سلامی نے مزید کہا کہ ایران کے عوام نے تیس دسمبر دو ہزار نو  کو ملکی تاریخ میں ایک اور کارنامہ رقم کیا جو اس قوم کی تاریخ میں اہم سنہرے باب کے طور پر ثبت ہے۔

ایران

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی