نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


عراقی کرد قانون ساز:

نیوزنور08جنوری/عراق کے ایک سینئر کرد قانون ساز نے علاقے کی کرد عوام کو امریکہ کی سازشوں سے ہوشیار رہنے کی تاکید کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے خلاف امریکہ کی پالیسیوں کو عراقی کرد کبھی کامیاب نہیں ہونگے دیں گے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ’’ناظم دباق‘‘نے علاقے کی کرد عوام کو امریکہ کی سازشوں سے ہوشیار رہنے کی تاکید کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے خلاف امریکہ کی پالیسیوں کو عراقی کرد کبھی کامیاب نہیں ہونگے دیں گے۔

انہوں نے کہاکہ عراقی کردستان علاقہ تمام ہمسایہ ممالک خاص کر اسلامی جمہوریہ ایران کےساتھ اپنے تعلقات کو فروغ دینے کی کوششیں جاری رکھےگا۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران پر امریکہ کی یکطرفہ اقتصادی پابندیوں سے کردستان اورایران کے درمیان تجارتی تعلقات متاثر نہیں ہوئے ہیں اوران تعلقات کو مزید وسعت دینے کی کوشش کررہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ قابل اعتماد پارٹنر نہیں ہے اس لئے عراقی کردوں کو  اپنے ہمسایہ ممالک خاص کر ایران کےساتھ تعلقات کو مزید مضبوط بنانے کی کوشش کرنی چاہئے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی