نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود

دفاعی امور کے لبنانی ماہر:

نیوزنور 8 جنوری/دفاعی امور کے ایک لبنانی ماہر نے شام سے امریکی افواج کے انخلا سے متعلق ٹرمپ کے اعلان کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ واشنگٹن  شام کے سرحدی علاقے الطنف میں اپنی فوجی موجودگی کو برقراررکھنے کاارادہ ہے تاکہ دمشق مخالف دہشتگردوں کو تحفظ فراہم کرسکے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق’’امین حوطات‘‘نے شام سے امریکی افواج کے انخلا سے متعلق ٹرمپ کے اعلان کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ شام کے سرحدی علاقے الطنف میں اپنی فوجی موجودگی کو برقراررکھنے کاارادہ ہے تاکہ دمشق مخالف دہشتگردوں کو تحفظ فراہم کرسکے۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ کو احساس ہے کہ الطنف علاقے سے پسپائی کی صورت میں اس علاقے میں موجود دمشق مخالف تکفیری دہشتگردوں کو شامی فوج کے عسکری آپریشن کا سامنا کرنا پڑےگا۔

انہوں نے کہاکہ الطنف علاقے میں دہشتگردوں کی سیکورٹی کو یقینی بنانے کیلئے امریکہ طویل مدت تک مذکورہ علاقے میں اپنی فوجی موجودگی کو یقینی بنانے کی منصوبہ بندی کررہا ہے۔

انہوں نے شام سے  امریکی افواج  کے انخلا سے متعلق ٹرمپ کے اعلان پر شک وشبہات کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ شمالی شام کے الصدقہ علاقے میں بھی  یقینی طورپر امریکہ اپنی فوجی موجودگی کو برقراررکھےگا ۔

امریکہ

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی