نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


لبنانی اعلیٰ عہدیدار:

نیوزنور 8 جنوری/لبنان کے ایک اعلیٰ عہدیدار نے اس بات کےساتھ کہ صیہونی حکومت اس وقت ہر محاذ پر شکست سے دوچار ہے کہا ہے کہ تکفیری اوراسرائیلی دہشتگردی میں کوئی تفاوت نہیں ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق مقامی میڈٰیا کےساتھ ایک انٹرویو میں ’’عباس ابراھیم‘‘نے اس بات کےساتھ کہ صیہونی حکومت اس وقت ہر محاذ پر شکست سے دوچار ہے کہا ہے کہ تکفیری اوراسرائیلی دہشتگردی میں کوئی تفاوت نہیں ہے۔

انہوں نے اسرائیل کےساتھ تصادم کے امکانات کو مسترد کرتے ہوئے کہاکہ ہم جنگ نہیں چاہتے لیکن ہم اس کیلئے پوری طرح آمادہ ہیں تاہم غٖاصب صیہونی رژیم لبنان پر دوبارہ جنگ مسلط کرنے کی کوشش میں نہیں ہے۔

انہوں نے کہاکہ شامی ولبنانی فوج اورحزب اللہ کی مشترکہ کوششوں کے باعث آج لبنانی عوام ایک پرامن ماحول میں زندگی گذار رہے ہیں۔

انہوں نے لبنان میں شامی پناہ گزینوں کی موجودگی سے متعلق پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں کہاکہ اس مسئلے کو حل کرنے کیلئے لبنانی حکومت روس اورشام کےساتھ تعاون کررہی ہے۔

اسرائیل

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی