نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


ممتاز عراقی اہلسنت عالم دین:

نیوزنور11جنوری/عراق کی جماعت علماء کے سربراہ نے کہا ہے کہ رہبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت العظمیٰ سیدعلی خامنہ ای کی قیادت میں اسلامی ممالک کی طاقت وقدرت کے سامنے امریکہ ،اسرائیل اورمغرب  کا شیطانی گٹھ بندن بے بس ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق’’شیخ خالد الملا‘‘نےکہاکہ رہبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت العظمیٰ سیدعلی خامنہ ای کی قیادت میں اسلامی ممالک کی طاقت وقدرت کے سامنے امریکہ ،اسرائیل اورمغرب  کا شیطانی گٹھ بندن بے بس ہے۔

انہوں نے کہاکہ آج بعض عرب حکومتیں دمشق میں اپنے سفارتخانے دوبارہ کھولنے پر راضی ہیں جب شام کو تقسیم کرنے کا مغربی منصوبہ ناکام ہوا ہے۔

انہوں  نے کہاکہ رہبرمعظم انقلاب اسلامی کی قیادت میں اسلامی فورسز نے خطے میں امریکہ ،اسرائیل اورمغرب کے شیطانی گٹھ بندن کو شکست دی ہے۔

انہوں نےٹرمپ کی نام نہاد سنچری ڈیل اور سعودی عربیہ کی کابینہ میں حالیہ ردوبدل کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ  امریکہ سعودی عرب کی مرضی اورحمایت سے اس خطرناک منصوبے کو فلسطینیوں پر مسلط کرنے کی کوشش کررہا ہے۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب مشرق وسطیٰ علاقے میں غاصب صیہونی رژیم کا سب سے بڑا محافظ ہے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی