نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے
  • ۲۰ ژوئن ۱۸، ۱۴:۳۵ - Siamak Bagheri
    :)

بحرینی حزب اختلاف جماعت:

نیوزنور28مئی/بحرین کی حزب اختلاف جماعتوں نے  یوم القدس کی ریلیوں میں بھاری عوامی شرکت پر تاکید کرتے ہوئے کہا ہے کہ  بحرینی عوام  تمام مقبوضہ علاقوں  کی آزادی تک فلسطینی قوم کے شانہ بہ شانہ کھڑی ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق بحرین کی حزب اختلاف جماعتوں نے  یوم القدس کی ریلیوں میں بھاری عوامی شرکت پر تاکید کرتے ہوئے کہا ہے کہ  بحرینی عوام  تمام مقبوضہ علاقوں  کی آزادی تک فلسطینی قوم کے شانہ بہ شانہ کھڑی ہے۔

بیان میں کہاگیا کہ  ہم  امریکہ کی طرف سے اپنا سفارتخانہ یروشلم منتقل کرنے کی پرزورالفاظ میں مذمت کرتے ہیں امریکہ کے اس اقدام سے ایک بار پھر ثابت ہوا ہے کہ وہ تمام مسلمانوں  کا سب سے بڑا دشمن ہے۔

بحرین کی حزب اختلاف جماعتوں کے بیان میں کہاگیاہےکہ  اسرائیل کی حمایت میں بحرینی حکام نے جو بیان جاری کیا ہے بحرینی عوام اس کی مذمت کرتی ہے اوراس بیان کا تعلق صر ف اورصرف آمر آل خلیفہ خاندان اوراس خاندان سے وابستہ مجرموں سے ہے۔

بیان میں مزیدکہاکہ  بحرینی عوام سے تاکید کی گئی کہ وہ یوم القدس کےآئندہ  ریلیوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں ۔


نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی