نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


شیخ اکرم الکعبی :

نیوزنور02فروری/عراق کی اسلامی تحریک مقاومت النجباء نے دہشتگردی اور صیہونی دشمن کے خلاف مسلسل کامیابیوں کی سراہنا کرتے ہوئے کہا ہے کہ مقاومت نے شام اور علاقے میں دشمنوں کو گٹھنے ٹیکنے پر مجبور کیا ہے۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق   شام کے پارلیمنٹ اسپیکر کے ساتھ ملاقات میں ’’شیخ اکرم الکعبی‘‘نے دہشتگردی اور صیہونی دشمن کے خلاف مسلسل کامیابیوں کی سراہنا کرتے ہوئے کہا ہے کہ مقاومت نے شام اور علاقے میں دشمنوں کو گٹھنے ٹیکنے پر مجبور کیا ہے۔

انہوں نے  شام پر صیہونی رژیم کی مسلسل جارحیت کی مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا کہ صیہونی حکومت آگ سے کھیل رہی ہے اور دمشق پر اسکے حملوں کی اس غاصب رژیم کو بھاری قیمت چکانی پڑے گی ۔

انہوں نے کہا کہ شامی عوام،فوج اور قیادت نے گذشتہ سات سالوں کے دوران امریکہ،اسرائیل اور اُن کے پراکسی فورسز کو شکست دی ہے ۔

اس ملاقات میں شامی پارلیمنٹ اسپیکر نے کہا کہ تحریک النجباء غاصب صیہونی رژیم سے لاحق خطرات کا مقابلہ کرنے میں اہم کردار ادا کر ہی ہے اور اس تحریک کے مجاہدین نے نہ صرف عراق بلکہ شام کے وسیع علاقے کو بھی آزاد کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی