نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


وینزویلا کے نائب صدر:

نیوزنور04فروری/وینزویلا کے نائب صدر نے ملک کی خلاف فوجی کاروائی کی ٹرمپ کی دھمکیوں کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہماری فوج اور عوام ملک کی خودمختاری  کا دفاع کرنے کیلئے ہمہ وقت تیار ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق روسی میڈیا کےساتھ انٹرویو میں ’’ڈیلسی روڈریگیوز‘‘نے ملک کی خلاف فوجی کاروائی کی ٹرمپ کی دھمکیوں کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہماری فوج اور عوام ملک کی خودمختاری  کا دفاع کرنے کیلئے ہمہ وقت تیار ہیں۔

انہوں نے کہاکہ وینزویلا کی خودمختاری  کی خلاف ورزی کرنے کی دنیا کی کسی بھی طاقت کو اجازت نہیں دی جائےگی۔

انہوں نے کہاکہ وینزویلا کی فوج اورعوام امریکہ کے ہر حملہ کو پسپا کرنے کوتیار ہیں۔

انہوں نے کہاکہ  ہم مذاکرات کے ذریعے حزب اختلاف کے ساتھ موجودہ مسائل کا حل چاہتے ہیں تاہم ہم امریکہ اور کسی اور ملک کی مداخلت کو کسی بھی صورت میں برداشت نہیں کریں گے۔

واضح رہے کہ امریکی صدر ٹرمپ نے مقاومی میڈیا کےساتھ حالیہ انٹرویو میں کہاکہ  ان کی انتظامیہ  وینزویلا میں فوجی کاروائی پر غور کررہی ہے۔

دوسری اور روس ،چین اورایران نے خبردار کیا ہے کہ وینزویلا کے داخلی معاملات میں امریکی مداخلت کے خطرناک نتائج برآمد ہوسکتے ہیں۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی