نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


کارلٹن یونیورسٹی کے پروفیسر:

نیوزنور09فروری/کینیڈین یونیورسٹی 'کارلٹن' کے اسلامیات کے پروفیسر نے کہا ہے کہ جوہری مذاکرات میں ایرانی سفارتکاروں کی ثابت قدمی اسلامی انقلاب کے ثمرات کی علامت ہے۔

عالمی ار  دوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق پروفیسر ''کریم حسن کریم''نے کہا کہ جوہری مذاکرات میں ایرانی سفارتکاروں کی ثابت قدمی اسلامی انقلاب کے ثمرات کی علامت ہے۔

پروفیسر کریم نے کہا کہ جب میں امریکہ میں اسلامیات پڑھ رہا تھا تو ایران میں انقلاب آیا، مجھے بہت حیرت ہوئی کہ یہ انقلاب اسلام کی بنیاد پر قائم ہوا، جبکہ ایرانی عوام نے مصائب اور مشکلات کو برداشت کرکے اسلامی انقلاب کو کامیاب بنایا۔

انہوں نے کہا کہ اسلامی انقلاب دنیا میں ایک منفرد انقلاب ہے جس کو کامیاب بنانے میں دوسری تحریکوں کی طرح خون نہیں بہایا گیا اس انقلاب نے دنیا بالخصوص عرب ممالک میں لرزہ تاری کیا کیونکہ عرب حکمرانوں کو یہ خوف ہوا تھا کہ کہیں ان کے عوام ایرانیوں کے راستے پر چلے تو کہ وہ آزادی اور خودمختاری حاصل کرسکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پابندیوں سے امریکہ کی ایران دشمنی نظر آتی ہے مگر افسوس کی بات ہے کہ عالمی برادری بھی سیاسی مقاصد کی وجہ سے ایران پر پابندیاں لگاتی ہے۔

انہوں نے وارسا میں امریکہ اور پولینڈ کی میزبانی میں آئندہ ہونے والی کانفرنس پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ یہ صرف ایک تماشا ہے اور اس میں کوئی شک نہیں کہ پولیش حکومت نے ٹرمپ کو خوش کرنے کے لئے ایسا قدم اٹھانے کا فیصلہ کیا۔

ایران

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی