نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


امریکی قانون ساز:

نیوزنور11فروری/ امریکی کانگرنس کی ایک خاتون رکن نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ سعودی عرب دنیا میں دہشتگردی کا سب سے بڑا حامی ملک ہے۔

عالمی ار  دوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق امریکی کانگرنس کی رکن خاتون ‘‘تلسی گباد‘‘نے سعودی عرب کو ہشتگردی کا سب سے بڑا حامی ملک قرار دیتے ہوئے کہا  کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ بھی القاعدہ کی حمایت کر رہے ہیں۔

انہوں نے سوشل میڈیا کی ویب سائٹ ٹویٹر پر “سی این این” کی ایک خبر پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ امریکہ کی جانب سے سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کو فروخت کیا گیا سارا اسلحہ القاعدہ سے وابستہ دھشتگردوں کے ہاتھوں میں چلا گیا ہے۔

انہوں نے مزیدکہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ ایسے حال میں دہشتگردی سے جنگ کا دعویٰ کرتے ہیں کہ وہ خود سب سے بڑے القاعدہ کے حامی ہیں اور نیز ان کے اتحادی سعودی حکام بھی علاقے میں دہشتگردی کی فکر کو ترویج دینے میں پیش پیش ہیں اور داعش اور القاعدہ جیسے گروہوں کا وجود سعودی عرب کی کارستانیوں میں شامل ہے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی