نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۱ ژانویه ۱۹، ۱۴:۱۱ - گروه مالی آموزشی برادران فرازی
    خیلی جالب بود


چینی تجزیہ کار :

نیوزنور13 فروری/چین کے ایک معروف سیاسی تجزیہ نگار نے اسلامی جمہوریہ ایران کو علاقائی امن ،استحکام اوراتحاد کا علمبردار قراردیتے ہوئے کہا ہے کہ گذشتہ چار دہائیوں سے علاقے میں امن قائم کرنے کی اسلامی جمہوریہ ایران کی کوششوں کو ہر گز نظرانداز نہیں کیا جاسکتا۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق’’کن یانگ‘‘نے اسلامی جمہوریہ ایران کو علاقائی امن ،استحکام اوراتحاد کا علمبردار قراردیتے ہوئے کہا  کہ گذشتہ چار دہائیوں سے علاقے میں امن قائم کرنے کی اسلامی جمہوریہ ایران کی کوششوں کو ہر گز نظرانداز نہیں کیا جاسکتا۔

انہوں نے کہاکہ اگرچہ مشرق وسطیٰ علاقہ عدم استحکام سے دوچار ہے تاہم اسلامی جمہوریہ ایران کی پالسی خطے میں پائیدار امن قائم کرنے پر مبنی رہی ہے۔

انہوں نے دنیاوی ممالک خاص کر چین کےساتھ ایران کے دوستانہ تعلقات کی تعریف کرتے ہوئے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران علاقے میں امن واستحکام قائم کرنےکیلئے عالمی سطح پر سرگرم ہے۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران اورچین کے تعلقات تیزی کےساتھ فروغ پارہے ہیں اور تمام میدانوں میں دونوں ممالک کے درمیان اعلیٰ سطحی تعاون جاری ہے۔

ایران

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی