نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے


حزب اللہ عراق:        

نیوزنور29 مئی/عراق کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ نے امریکی کانگریس کی طرف سے مقاومت کو دہشتگرد گروہوں کی فہرست میں شامل  کئے جانے کی فیصلے کی مذمت کرتے ہوئےکہا ہے کہ اسلامی مقاومت  امریکہ کو ایک کانٹے کی طرح چبھ رہی ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق عراق کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ نے امریکی کانگریس کی طرف سے مقاومت کو دہشتگرد گروہوں کی فہرست میں شامل  کئے جانے کی فیصلے کی مذمت کرتے ہوئےکہا کہ اسلامی مقاومت  امریکہ کو ایک کانٹے کی طرح چبھ رہی ہے۔

بیان میں کہاگیا کہ امریکی انتظامیہ  کا مقاومت جو دہشتگردی ،دشمنوں کے منصوبوں اور قابضین کے خلاف کھڑی ہے کے خلاف فیصلہ باعث حیرت نہیں کیونکہ امریکہ کی سبھی پچھلی حکومتیں موجودہ حکومت کی طرح عراقی عوام کی دشمن رہی ہے۔

انہوں نے کہاکہ امریکہ عراق میں دہشتگردی ،تشدد اورخونریزی کا اصلی ذمہ دار امریکہ  ہے کیونکہ یہ ملک علاقے کی ڈکٹیٹر حکومتوں کے ذریعے عراق میں اپنے مقاصد کی حصولی چاہتا ہے۔

انہوں نے کہاکہ  عراقی قوم کے تئیں  امریکہ کا رویہ ہمیشہ دشمنانہ رہا ہے واشنگٹن حکومت 2006ء سے اسلامی مقاومت حزب اللہ پر ظالمانہ پابندیاں عائد کرتی رہی ہے۔

بیان میں کہاگیا کہ عراق ،شام ،لیبیا اوریمن میں  بے گناہوں کا جو خون بہایا جارہا ہے  اس  سب کا بڑا ذمہ دار امریکہ ہے ۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی