نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے
  • ۲۰ ژوئن ۱۸، ۱۴:۳۵ - Siamak Bagheri
    :)


برطانوی تجزیہ کار:

نیوز نور30مئی /برطانیہ کے ایک معروف سیاسی تجزیہ نگار نے کہا ہے کہ  امریکہ میں 9/11 حملے صیہونیوں اورقدامت پسند یہودیوں کی ملی بھگت تھی  جس کا مقصد مغرب میں مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیز  جرائم کا نیا سلسلہ شروع کرنا تھا۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق ’’شبیر حسن علی‘‘نےبرطانوی خواتین  کے خلاف نفرت پر مبنی جرائم  کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ میں 9/11 حملے صیہونیوں اورقدامت پسند یہودیوں کی ملی بھگت تھی  جس کا مقصد مغرب میں مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیز  جرائم کا نیا سلسلہ شروع کرنا تھا۔

انہوں نے کہاکہ برطانیہ،یورپ یا پورے مغرب میں  آج ہم جس اسلام فوبیا لہر کا مشاہدہ کررہے ہیں اسے ایک منصوبے کے تحت ایجاد کیاگیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ اس منصوبے کا مقصد مغربی عوام میں یہ تا ثر پیدا کرنا ہے کہ  مسلمان ان کے دشمن ہیں۔

انہوں نے کہاکہ نیویارک میں ستمبر 11 حملے کے بعد مسلمانوں کے خلاف نفرت پر مبنی جرائم میں تشویشناک حدتک اضافہ ہوا ہے۔

انہوں نے کہاکہ مغرب خاص کر برطانیہ ،امریکہ اور فرانس میں ایسی اسرائیلی نواز تنظیمیں سرگرم ہیں جو  مسلم مخالف ایجنڈوں پر عمل پیرا ہیں۔

انہوں نے مزیدکہاکہ آج کےد ور میں تقریباً ہر روز ہی کسی ایسے واقعے کی خبرسامنے آتی ہے جس میں کسی مسلما ن کو تشدد اور نفرت کا نشانہ بنایا گیا۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی