نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
تازہ ترین مضامین
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے
  • ۲۰ ژوئن ۱۸، ۱۴:۳۵ - Siamak Bagheri
    :)


چین:

نیوزنور09جون/چین نے کہا ہے کہ وہ جوہری معاہدے سے امریکی علیحدگی کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران کے ساتھ عالمی قوانین کے مطابق مشترکہ اقتصادی تعاون کا سلسلہ جاری رکھے گا۔

عالمی اردوخبررساں ادارے‘‘نیوزنور’’کی رپورٹ کے مطابق  چینی دفترخارجہ کی ترجمان ''ہواچھن اینگ'' نے کہاکہ وہ جوہری معاہدے سے امریکی علیحدگی کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران کے ساتھ عالمی قوانین کے مطابق مشترکہ اقتصادی تعاون کا سلسلہ جاری رکھے گا۔

انہوں نے جوہری معاہدے سے امریکی علیحدگی کے بعد ایران سے مغربی کمپینیوں کے ممکنہ انخلاء کے حوالے سے کہا کہ چین نے ہمیشہ دوسرے ممالک کے خلاف یکطرفہ پابندیوں کی مخالفت کی ہے اور اب بھی جوہری معاہدے سے امریکی علیحدگی کے بعد ایران مخالف کسی بھی طرح کی یکطرفہ پابندیوں اور دباؤ کا مخالف ہے۔

انہوں نے ایران اور چین کے درمیان قریبی تعلقات بالخصوص اقتصادی تعاون کا حوالہ دیتے ہوئےکہا کہ دونوں ممالک بین الاقوامی قواین کے مطابق باہمی تعاون کا سلسلہ جاری رکھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ چین متعدد بار جوہری معاہدے سے متعلق ایران کی شفاف اور واضح کارکردگی کی حمایت میں اپنے موقف کا اعلان کرچکا ہے۔

نظرات  (۱)

طب سنتی ظهور 

عالی بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی