نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
تازہ ترین مضامین
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے
  • ۲۰ ژوئن ۱۸، ۱۴:۳۵ - Siamak Bagheri
    :)


ممتاز لبنانی اہلسنت عالم دین:

نیوز نور11 جون/لبنان کے ایک ممتاز ومعروف اہلسنت عالم دین نے  کہا ہے کہ اسلامی ممالک میں دشمنوں کی طرف سےمسلم اتحاد کو پارہ پارہ کرنے کی کوششوں کا مقصد غاصب صیہونی رژیم کے اسٹریٹجی دائرے کو  مزید مضبوط کرنا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘ کی رپورٹ کے مطابق ’’شیخ مہر عبدالرزاق‘‘نےکہاکہ اسلامی ممالک میں دشمنوں کی طرف سےمسلم اتحاد کو پارہ پارہ کرنے کی کوششوں کا مقصد غاصب صیہونی رژیم کے اسٹریٹجی دائرے کو  مزید مضبوط کرنا ہے۔

انہوں نے کہاکہ مسلمانوں کے درمیان عدم اتحاد  صرف اورصرف دشمنان اسلام کے مفاد میں ہے۔

انہوں نے کہاکہ  میرا تمام اسلامی ممالک سے مطالبہ ہے کہ وہ اس بابرکت مہینے میں اتحاد ویکجہتی کی رسی تھام کر دشمنان اسلام کے خلاف متحد ہو۔

انہوں نے کہاکہ دشمنان اسلام کا مقصد اُمت مسلمہ میں انتشار اورمذہبی وسیاسی اختلافات ایجاد کرکے  مسلمانوں کو کمزور کرنا ہے۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی مقاومتی محاذ کہ جسکے خلاف امریکہ اورصیہونی رژیم کی سازشوں کا مقصد غاصب صیہونی رژیم کی سیکورٹی کو یقینی بنانا ہے۔

انہوں نے کہاکہ ہمیں دشمنوں کی  ناپاک حرکتوں اورسازشوں کو ناکام بنانے کیلئے اتحاد کو مضبوط کرنے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے اسلامی مقاومتی محور کو اُمت مسلمہ کے وقار اورعظمت  وسربلندی  کی ضمانت قراردیتے ہوئے  لبنان میں 06 مئی کے پارلیمانی انتخابات کے نتائج کی بنا پر جلد ازجلد ایک قومی اتحاد حکومت قائم کرنے کا مطالبہ کیا ۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی