نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ آگوست ۱۸، ۱۱:۳۵ - موزیلاگ ..
    (:

شیعہ سنی اختلافات صیہونی ایجنڈہ ہے

شنبه, ۷ جولای ۲۰۱۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ


خطیب جمعہ تہران:

 نیوزنور07جولائی/تہران کے خطیب جمعہ نے کہا ہے کہ صیہونی ایجنٹ مسلمانوں کے درمیان اختلافات پیدا کر کے اسلام کو بدنام کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق تہران کے خطیب جمعہ’’ آیت اللہ امامی کاشانی ‘‘نے نماز جمعہ کے خطبوں میں یہ بات زور دے کر کہی کہ صیہونی ذرائع ابلاغ مسلمانوں کے درمیان اختلافات کو بڑھا چڑھا کر پیش کرتے ہیں تاکہ دنیا پر یہ ظاہر کریں کہ اسلام کی حقیقت ہی یہ ہے۔

 تہران کے خطیب جمعہ نے کہا کہ برطانوی شیعیت کے ٹیلی ویژن چینل شیعہ سنی اختلافات کا سبب بن رہے ہیں اور صیہونی بھی یہی چاہتے ہیں۔

 آیت اللہ امامی کاشانی نے کہا کہ غیبت امام زمانہ علیہ السلام کے دور میں جامع الشرائط ولی فقیہ کی ولایت ہی اسلامی وحدت کا معیار ہے۔

تہران کے خطیب نے کہا کہ ایران کی اقتصادی مشکلات میں دشمن بھی اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

آیت اللہ امامی کاشانی نے مزیدچھٹے امام حضرت امام جعفر صادق علیہ السلام  کے یوم شہادت کی تعزیت پیش کرتے ہوئے کہا کہ حضرت امام جعفر صادق علیہ السلام نے اپنے دور میں مسلمانوں کے درمیان اتحاد کو فروغ دیا اور آج امام زمانہ عجل اللہ تعالی فرجہ الشریف بھی ہم سے یہی چاہتے ہیں۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی