نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے

امریکہ عراق سے فوری نکل جائے

سه شنبه, ۸ می ۲۰۱۸، ۰۲:۳۲ ب.ظ


حزب اللہ عراق:

نیوزنور 08 مئی /حزب اللہ عراق نے ایک بیان میں کہا ہے کہ امریکہ عراق میں دہشتگردی کے خلاف اپنے مشن مکمل کرنے کا بیان جاری کرکے عراقی قوم کو فریب دینے کی کوشش کررہا ہے اورحقیقت میں امریکہ کی ہزاروں فوجیں ابھی بھی عراق میں موجود ہیں  اور سرحدی علاقوں میں دہشتگرد گروہوں کی تربیت کررہے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوز نور‘‘کی رپورٹ کے مطابق عراقی مقاومتی تحریک  حزب اللہ نے  بیان میں کہاکہ امریکہ عراق میں دہشتگردی کے خلاف اپنے مشن مکمل کرنے کا بیان جاری کرکے عراقی قوم کو فریب دینے کی کوشش کررہا ہے اورحقیقت میں امریکہ کی ہزاروں فوجیں ابھی بھی عراق میں موجود ہیں اور سرحدی علاقوں میں دہشتگرد گروہوں کی تربیت کررہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ  امریکہ اسطرح کے بیانات جاری کرکے  اپنے  تخریبی کردار کو چھپانے کی کوشش کررہا ہے حقیقت میں شام سے ملحقہ سرحدی علاقوں میں امریکہ مسلسل بغداد مخالف عناصر کی حمایت کررہا ہے۔

انہوں نے کہاکہ  امریکہ ابھی بھی علاقے کے خلاف خطرناک منصوبے پر عمل پیرا ہے۔

انہوں نے کہاکہ عراق میں دہشتگردی کے خلاف امریکہ اوراسکے اتحادیوں کا کردار شرمناک رہا ہے اورہمارا مطالبہ ہے کہ  ہماری سرزمین سے امریکہ  کی فوجیں فلفور نکل جائیں ۔

عراق

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی