نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ آگوست ۱۸، ۱۱:۳۵ - موزیلاگ ..
    (:
  • ۸ جولای ۱۸، ۱۴:۲۰ - Siamak Bagheri
    :)

تکفیری عناصر نے اسلام کی صورت کو مسخ کیا ہے

چهارشنبه, ۲۵ جولای ۲۰۱۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ


مسلم علمائے کرام :

نیوز نور25 جولائی/ملیشیا کے اسلامی مطالعاتی مرکز کے طرف سے منعقدہ  یک روزہ کانفرنس کے شرکاءنے مسلم دنیا میں جاری  افراتفری اوربدامنی  پر افسوس ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ تکفیری عناصر نے  اسلام کی صورت کو مسخ کیا ہے۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق ملیشیا کے اسلامی مطالعاتی مرکز کے طرف سے منعقدہ  یک روزہ کانفرنس کے شرکاء نے مسلم دنیا میں جاری  افراتفری اوربدامنی  پر افسوس ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ تکفیری عناصر نے  اسلام کی صورت کو مسخ کیا ہے۔

اس تقریب میں ملیشیا کے وزیر  براہ مذہبی امور مجاہد یوسف نے کہاکہ دین مبین اسلام  امن وسلامتی کادین ہے ہمیں اسلام کے پیغام کو دنیا کے ہر کونے تک پہنچانے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہاکہ آج مسلم ممالک کو تنازعات اور جنگوں کا سامنا ہے  جو انتہائی  افسوسناک ہے ۔

انہوں نے کہاکہ اسلام امن وسلامتی  کا دین ہے دنیا بھر کے تمام مسلمان تکفیری دہشتگردوں  کی کاروائیوں کی مذمت کرتے ہیں اوربہت سے مسلم علمائے کرام نے تکفیریوں کے اقدامات کی مذمت میں فتوے جاری کئے ہیں کیونکہ  اسلام میں دہشتگردی کی کوئی جگہ نہیں ہے ۔

تکفیریت

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی