نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
تازہ ترین تبصرے


جاپانی  بین الاقوامی فرینڈشپ کونسل کے چیئرمین :

نیوزنور08اگست/جاپان کی بین الاقوامی فرینڈشپ کونسل کے چیئرمین نے کہا ہے کہ جاپان مشکل حالات کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران کا ساتھ نہیں چھوڑے گا بلکہ دونوںممالک  کے تعلقات کو مزید فروغ دیا جائے گا۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق جاپان کی بین الاقوامی فرینڈشپ کونسل کے چیئرمین ’’ماٹسوز اوا‘‘ نے ٹوکیو میں تعینات نئے ایرانی سفیرمرتضی رحمانی موحد کے ساتھ ایک ملاقات میں کہا کہ جاپان مشکل حالات کے باوجود اسلامی جمہوریہ ایران کا ساتھ نہیں چھوڑے گا بلکہ دونوںممالک  کے تعلقات کو مزید فروغ دیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ اسلامی جمہوریہ ایران جاپان کے لئے نہ صرف ایک دوست بلکہ ایک بھائی ملک ہے۔

ملاقات میں ایرانی سفیررحمانی موحد نے دونوں ممالک کے درمیان دیرینہ تعلقات کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ہمیں اُمید ہے کہ یہ کونسل گزشتہ کی طرح دوطرفہ تعلقات کی مزید مضبوطی کے لئے تعمیری کردار ادا کرے گی۔

واضح رہے کہ  اسلامی جمہوریہ ایران کے نئے سفیر مرتضی رحمانی موحد نے 14 جولائی کو نائب جاپانی وزیر خارجہ تاکہ او آکیبا سے ملاقات کرتے ہوئے اپنی اسناد تقرری پیش کیں۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی