نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
آرشیو
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ آگوست ۱۸، ۱۱:۳۵ - موزیلاگ ..
    (:
  • ۸ جولای ۱۸، ۱۴:۲۰ - Siamak Bagheri
    :)


رپورٹ:

نیوزنور10 اگست/ ایک رپورٹ کے مطابق سعودی حکومت کے جنگی طیاروں نے یمن کے صوبے صعدہ کے شہر ضحیان میں یمنی بچوں کو لے جانے والی بس کو نشانہ بنایا ہے جس میں درجنوں کم سن بچے شہید اور زخمی ہوئے ہیں۔

عالمی اردوخبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق صعدہ میں اسپتال کے ذرائع نے کہاہے کہ ضحیان میں بچوں کی حامل بس پر سعودی حکومت کی وحشیانہ بمباری میں کم سے کم انتالیس عام شہری شہید اور پچاس سے زائد زخمی ہوئے ہیں۔

ادھر انٹرنیشنل ریڈکراس کمیٹی نے بھی اپنے ایک ٹوئیٹ میں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ شہید اور زخمی ہونے والوں میں زیادہ تعداد بچوں کی ہے۔یہ پہلی بار نہیں ہے جب یمن کے خلاف تین سال سے زیادہ عرصے سے جاری جنگ کے دوران سعودی جنگی طیاروں نے بے گناہ بچوں اور عام شہریوں کو خاک وخون میں غلطاں کیا ہے۔

گزشتہ ہفتے بھی سعودی حکومت کے جنگی طیاروں نے یمن کے مغربی ساحلی شہر الحدیدہ میں ایک اسپتال اور شہر کی مچھلی مارکیٹ پر بمباری کی تھی جس میں کم سے کم ساٹھ عام شہری شہید ہوگئے تھے۔سعودی عرب نے مارچ دوہزار پندرہ سے یمن کو زمینی، فضائی اور سمندری جارحیت کا نشانہ بنا رکھا ہے جس کے نتیجے میں ہزاروں بے گناہ یمنی شہری شہید اور زخمی ہوئے ہیں اور لاکھوں افراد کو اپنا گھر بار چھوڑنے پر مجبور ہونا پڑا ہے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی