نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor

نیوزنور بین الاقوامی تحلیلی اردو خبررساں ادارہ

نیوزنور newsnoor
موضوعات
محبوب ترین مضامین
تازہ ترین تبصرے
  • ۱۷ آگوست ۱۸، ۱۱:۳۵ - موزیلاگ ..
    (:


بحرینی شیعہ عالم دین:

 نیوزنور16اگست/بحرین کے ایک شیعہ عالم دین نے کہا ہے کہ برطانیہ اور سعودی حکومتوں کی فوجیں بحرین میں موجود ہیں اور اس کے علاوہ آل خلیفہ کا بحرین میں حکومت کرنا باعث ہے کہ بحرینی عوام آزادی اور استقلال حاصل نہیں کرسکتی۔

عالمی اردو خبررساں ادارے’’نیوزنور‘‘کی رپورٹ کے مطابق بحرین کے شیعہ عالم دین ’’شیخ عبداللہ صالح‘‘ نے اپنے ایک پیغام میں کہا کہ بحرینی عوام اس وقت تک نجات نہیں پا سکتے جب تک اپنی منزل کا تعین نہ کرلے۔

انہوں نے کہا کہ برطانیہ اور سعودی حکومتوں کی فوجیں بحرین میں موجود ہیں اور اس کے علاوہ آل خلیفہ کا بحرین میں حکومت کرنا باعث ہے کہ بحرینی عوام آزادی اور استقلال حاصل نہیں کرسکتی۔

موصوف نے کہا کہ حقیقی آزادی اس وقت حاصل ہوگی جب بحرینی عوام حق حاصل کر کے اپنے مقدر کا خود فیصلہ کرسکیں اور اپنے حکمراں کا خود انتخاب کرسکیں۔

شیخ عبداللہ صالح نے مزید کہا کہ بحرینی عوام کے آل خلیفہ کے چنگل سے  آزاد ی کے بعد ہی  کوئی بھی ان کے ملک سے سوئے استفادہ کرسکتا ہے۔

نظرات  (۰)

ابھی تک کوئی تبصرہ نہیں لکھا گیا ہے
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی